Yleistä
Verkkokauppa ja tilaaminen
- Miten teen tilauksen verkkokaupassa?
- Millä maksutavoilla voin maksaa BAUHAUS-verkkokaupassa?
- Onko maksaminen turvallista BAUHAUS-verkkokaupassa?
- Miten voin muuttaa tai peruuttaa BAUHAUS-verkkokaupassa tekemäni tilauksen?
- Voinko tilata BAUHAUS-verkkokaupasta tuotteita laskulla tai maksaa ostokseni erissä?
- Pitääkö minun rekisteröityä ja luoda asiakastili ennen tilaamista BAUHAUS-verkkokaupasta?
Tilauksen toimitus ja noutaminen
- Millä toimitustavalla BAUHAUS-verkkokaupasta tilaamani tuotteet toimitetaan?
- Voinko sopia kotiinkuljetuksen ajankohdan etukäteen?
- Kuinka pitkä toimitusaika BAUHAUS-verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on?
- Miten voin seurata tilaukseni toimitusta?
- Kuinka paljon toimituskulut ovat?
- Voinko noutaa BAUHAUS-verkkokaupasta tilaamani tuotteen lähimmästä BAUHAUS tavaratalosta?
- Olen tilaamassa ainoastaan tavaratalosta noudettavissa olevaa tuotetta, mutta en pysty noutamaan tilausta.
- Mitkä ovat BAUHAUSin toimitusehdot?
Tuotteet ja palvelut
- Onko BAUHAUS-verkkokaupassa ja tavarataloissa sama tuotevalikoima?
- Onko tuotteella sama hinta BAUHAUS-verkkokaupassa ja tavarataloissa?
- Haluamani tuote on loppu, milloin sitä tulee lisää?
- Tarjoatteko asennuspalveluita teiltä ostetuille tuotteille?
- Voinko ostaa BAUHAUSista remonttipalveluita?
- Voiko teiltä vuokrata laitteita tai välineitä remonttiin tai asennukseen?
Palautukset, takuut ja reklamaatiot
- Voinko palauttaa tuotteen?
- Maksaako tuotteiden palauttaminen?
- Miten voin palauttaa myymälästä ostetun tuotteen?
- Miten voin palauttaa verkkokaupasta ostetun tuotteen?
- Voinko palauttaa BAUHAUS-verkkokaupasta tilattuja tuotteita BAUHAUS-tavarataloon?
- Onko tuotteilla takuuta?
- Miten voin tehdä tuotteesta reklamaation?
BAUHAUS tavarataloissa asioiminen
- Mistä löydän tavaratalojen yhteystiedot?
- Mitä maksutapoja BAUHAUS-tavarataloissa on?
- Voinko ostaa BAUHAUS-tavarataloissa tuotteita laskulle tai saada maksuaikaa ostokselleni?
- Leikkaatteko puutavaraa tai levyjä tavarataloissa?
- Tarjoatteko tavaratalossa tehdyille ostoksille kotiinkuljetusta?
- Voinko vuokrata tavaratalosta peräkärryn?
- Siirrättekö tuotteita tavaratalojen välillä?
- Haluaisin varata ajan kylpyhuone-/keittiösuunnitteluun. Mihin voin ottaa yhteyttä?
Yleistä
Mikä on BAUHAUS?
Verkkokauppa ja tilaaminen
Miten teen tilauksen verkkokaupassa?
Tuotteiden tilaaminen tapahtuu valitsemalla tuotteita verkkokaupassa ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Ostoskorissa näet kaikki tilauksen tuotteet ja määrät sekä voit vielä muokata ostoskorin sisältöä, esim. muuttaa määriä tai poistaa tuotteita ennen tilauksen hyväksymistä. Ostoskorissa voit valita myös haluatko tuotteet toimitettuna vai haluatko noutaa tilauksen jostakin tavaratalostamme. Mahdollinen alennuskoodi tulee lisätä ostoskorissa ennen kassalle siirtymistä. Alennukseen oikeuttavia koodeja voi käyttää vain yhden (1) kpl/tilaus. Maksutavan valinta on ostotapahtuman viimeinen vaihe ennen tilauksen hyväksymistä. Kun tilaus on maksettu halutulla maksutavalla, tilaus lähtee käsittelyyn.
Mikäli tuote on tilapäisesti loppunut, voit tilata tuotesivulta ilmoituksen niin saat tiedon sähköpostitse heti kun tuotetta on jälleen saatavilla tai tarvitsemasi määrä on saapunut verkkokaupan varastollemme. Jos tuotetta ei lödy tarvitsemaasi määrää verkkokaupan varastolla, niin olethan yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluumme asian ratkaisemiseksi.
Voinko tehdä tilauksen puhelimitse tai sähköpostitse BAUHAUS verkkokaupan asiakaspalvelun kautta?
Tilauksen maksaminen tapahtuu suojatussa yhteydessä pankin tai maksuntarjoajan palvelussa, jotta asiointi verkkokaupassamme olisi sinulle mahdollisimman turvallista. Tietoturvasi takaamiseksi asiakaspalvelumme ei voi vastaanottaa tai käsitellä maksutietoja puhelimitse tai sähköpostitse, joten tilaus tulee aina tehdä henkilökohtaisesti verkkosivujemme kautta.
Tilauksen tekeminen verkkokaupassamme on tehty mahdollisimman helpoksi ja käyttäjäystävälliseksi. Asiakaspalvelumme auttaa sinua kuitenkin erittäin mielellään tilauksen tekemisessä, mikäli tilaamisessa tai verkkokaupassamme asioinnissa ilmenee jotakin mieltä askarruttavaa tai tarvitset apua tilauksen tekemiseksi. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä.
Millä maksutavoilla voin maksaa BAUHAUS-verkkokaupassa?
Onko maksaminen turvallista BAUHAUS-verkkokaupassa?
Verkkokaupassamme voit valita tilauksellesi maksutavaksi BAUHAUS-laskun, jolla saat maksuaikaa 30-60 päivää tai BAUHAUS-osamaksulla, jolla voit maksaa ostoksesi kätevästi osissa ja valita itse kuukausierän suuruuden. Mikäli haluat tehdä ostoksia yrityksella, on valittavissa myös BAUHAUS-yrityslasku. Lisätietoa maksutavoistamme löydät
.Pitääkö minun rekisteröityä ja luoda asiakastili ennen tilaamista BAUHAUS-verkkokaupasta?
BAUHAUS-verkkokaupasta voi tilata tuotteita joko rekisteröitymättä tai kirjautumalla sisään verkkokaupan asiakastilille. Asiakastilin luominen verkkokauppaan nopeuttaa tilauksen käsittelyä ja antaa sinulle mahdollisuuden seurata avoimen tilauksen etenemistä sekä tilaushistoriaa.
Asiakastilin käyttö ei ole välttämätöntä tilauksen tekemiseksi, mutta tilin luominen nopeuttaa tilauksen tekemistä ja antaa sinulle mahdollisuuden seurata avoimen tilauksen etenemistä sekä tilaushistoriaa asiakastilin kautta.
Tilauksen toimitus ja noutaminen
Millä toimitustavalla BAUHAUS verkkokaupasta tilaamani tuotteet toimitetaan?
Voinko sopia kotiinkuljetukselle sopivan toimituspäivän etukäteen?
Miten voin seurata tilaukseni toimitusta?
Kuinka paljon toimituskulut ovat?
Voinko noutaa BAUHAUS verkkokaupasta tilaamani tuotteen lähimmästä BAUHAUS tavaratalosta?
Olen tilaamassa ainoastaan tavaratalosta noudettavissa olevaa tuotetta, mutta en pysty noutamaan tilausta.
Tuotteet ja palvelut
Onko BAUHAUS verkkokaupassa ja tavarataloissa sama tuotevalikoima?
Onko tuotteella sama hinta BAUHAUS verkkokaupassa ja tavarataloissa?
Haluamani tuote on loppu, milloin sitä tulee lisää?
Tarjoatteko asennuspalveluita teiltä ostetuille tuotteille?
Voinko ostaa BAUHAUSista remonttipalveluita?
Voiko teiltä vuokrata laitteita tai välineitä remonttiin tai asennukseen?
Palautukset, takuut ja reklamaatio
Voinko palauttaa tuotteen?
Maksaako tuotteiden palauttaminen?
Miten voin palauttaa myymälästä ostetun tuotteen?
Miten voin palauttaa verkkokaupasta ostetun tuotteen?
Voinko palauttaa BAUHAUS-verkkokaupasta tilattuja tuotteita BAUHAUS-tavarataloon?
Onko tuotteilla takuuta?
Miten voin tehdä tuotteesta reklamaation?
Jotta asian käsittely olisi mahdollisimman nopeaa ja sinulle vaivattominta, pyydämme toimittamaan kirjallisen reklamaation yhteydessä seuraavat tiedot asiakaspalveluumme joko chatissa tai sähköpostitse:
• Tilausnumero ja tilaajan nimi
• Tiedot tuotteesta, jota reklamaatio koskee (EAN-koodi tai 8-numeroinen tuotenumero esim. tilausvahvistuksesta)
• Mikäli tuotteessa on ulkoisesti havaittava virhe tai tuote on väärä; tarkka kuvaus virheestä, virheellisten tuotteiden määrästä ja kuvat sekä tuotteesta että toimituspakkauksesta
• Mikäli kyseessä on mahdollinen kuljetusvaurio; huomioithan että toimituspakkauksen voi hävittää vain sopimalla siitä ensin asiakaspalvelumme kanssa, vaikka siinä ei olisi ulkoisen vaurion merkkejä
Asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät tältä sivulta.
BAUHAUS tavarataloissa asioiminen
Mistä löydän tavaratalojen yhteystiedot?
Mitä maksutapoja BAUHAUS-tavarataloissa on?
Voinko ostaa BAUHAUS-tavarataloissa tuotteita laskulle tai saada maksuaikaa ostokselleni?
Leikkaatteko puutavaraa tai levyjä tavarataloissa?
Tarjoatteko tavaratalossa tehdyille ostoksille kotiinkuljetusta?
Voinko vuokrata tavaratalosta peräkärryn?
Siirrättekö tuotteita tavaratalojen välillä?
Haluaisin varata ajan kylpyhuone-/keittiösuunnitteluun. Mihin voin ottaa yhteyttä?
Espoo | Valitse Valittu |
---|---|
Rusthollarinkatu 6 02270 Espoo 020 6300 830 |
Ma - Pe 8:00 - 20:00 La 9.00 - 18.00 Su 10.00 - 18.00 |
info.espoo@bauhaus.fi | |
Ajo-ohjeet | Lisätietoja |
Lahti | Valitse Valittu |
---|---|
Simolanmutka 5 15680 Lahti 020 6300 850 |
Ma - Pe 8.00 - 20.00 La 9.00 - 18.00 Su 10.00 - 18.00 |
info.lahti@bauhaus.fi | |
Ajo-ohjeet | Lisätietoja |
Oulu | Valitse Valittu |
---|---|
Kaakkurinkulma 2 90410 Oulu 020 6300 840 |
Ma - Pe 8.00 - 20.00 La 9.00 - 18.00 Su 10.00 - 18.00 |
info.oulu@bauhaus.fi | |
Ajo-ohjeet | Lisätietoja |
Tampere | Valitse Valittu |
---|---|
Palmrothintie 4 33950 Pirkkala 020 6300 820 |
Ma - Pe 8.00 - 20.00 La 9.00 - 18.00 Su 10.00 - 18.00 |
info.tampere@bauhaus.fi | |
Ajo-ohjeet | Lisätietoja |
Turku | Valitse Valittu |
---|---|
Kuloistentie 1 21280 Raisio 020 6300 810 |
Ma - Pe 8.00 - 20.00 La 9.00 - 18.00 Su 10.00 - 18.00 |
info.turku@bauhaus.fi | |
Ajo-ohjeet | Lisätietoja |
Vantaa | Valitse Valittu |
---|---|
Tammiston kauppatie 19 01510 Vantaa 020 6300 800 |
Ma - Pe 8.00 - 20.00 La 9.00 - 18.00 Su 10.00 - 18.00 |
info.vantaa@bauhaus.fi | |
Ajo-ohjeet | Lisätietoja |